zondag 2 november 2008

HALLOWEEN

Jacopo, Umberto, Fabian
Ania, ik, Kim en Marlene
ik, Evelyn, Marlene en Kim

Kim en ik
vorige zondag hadden we dus al Halloween gevierd en hier zijn dan eindelijk de foto's!
Dit weekend ben ik naar Firenze geweest om mijn liefje te zien ('mio ragazzo' zeggen ze in het italiaans). Vrijdagavond naar een exclusief feestje in een afgelegen villa buiten de stad. Alle auto's werden tegengehouden door 2 grote bewakers aan de poort van die villa en je moest met je naam op de lijst staan om binnen te mogen (en natuurlijk stonden wij daar niet op, Marco was vergeten te bellen dat wij kwamen, maar na wat snel italiaans gebabbel met de 2 bewakers zijn we binnengemogen) Allemaal wat hoge klasse mensen dus daar. maar was wel fun, ik lag pas om 7u s'morgens in mijn bed :)
Het enigste minpuntje was dat wij (Marco en zijn vrienden en ik) allemaal niet verkleed waren en bijna al de andere mensen wel... en ik verkleed mij zo graag...! maarja er was wat slechte communicatie geweest over wat soort feestje exact was :)
Zaterdagavond zijn we naar iemand zijn thuis geweest die een feestje deed voor zijn verjaardag. Heb die avond heel veel Italiaans gepraat, dus het was zelfs ook een leerzame avond :)
Nu ben ik terug in Padova, en ik mis men liefje al... twas echt kei leuk, en is altijd moeilijk om afscheid te nemen. ga hem nu 11 dagen niet zien, omdat hij naar brussel gaat het volgend weekend (voor een jobinterview, en dit is trouwens geheel toevallig en al gesolliciteerd van voor dat hij mij kende!).

Ok maar zal me hier ook wel zeker en vast amuseren! sebiet komen er vrienden van Marcella (mijn flatmate) en we gaan samen pizza halen en dan pokeren. dus ik kan alweer heel goed men Italiaans oefenen! en dan daarna ga ik wsl naar Banale (onze geliefde discotheek waar het op zondagavond erasmusnight is, en alle drank aan halve prijs is voor ons!)
Ciao tutti

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zou leuk zijn dat hij in brussel werkt he

Anoniem zei

Ik zou het ook leuk vinden mocht jij, Zita, in Belgiƫ blijven dan kan ik je toch wat vaker zien dan in Italiƫ ...
Je bezorgde metertje