donderdag 20 november 2008

Lynn&Louise op bezoek

Het voorbije weekend waren Lynn en Louise hier om Padova en omstreken onveilig te maken. Van vrijdagmorgen tot maandagavond: heel veel tijd dus om Padova te verkennen. Wat we voornamelijk gedaan hebben is: winkelen, koffietjes drinken, aperitivo, babbelen op het bed, eten koken, Spritz drinken, naar venetië gaan, een paar kerken bezocht, gezocht naar koopjes op de grote zaterdagse markt van Padova, de botanische tuin bezocht (zonder te betalen jippie), ...

en het weekend was helemaal compleet, want Marco was hier ook van vrijdagavond tot zondagmorgen. dus L & L zijn mijn eerste Belgische vrienden die hem zagen... :)


hier enkele fototjes!





Op Prato della Valle, 1 van de grootste pleinen in Europa, en dat in Padova!







3D film over hoe karton en papier recycleren, heel interessant in het Italiaans :)





schone foto Lynn!




















Lynn dat is daar gevaarlijk hoor wat jij daar doet!!!





hier hoort een mega spannend/grappig/eigenlijk ook erg/... verhaal bij, maar aangezien ik al niet zo goed ben in verhalen live te vertellen, denk ik dat het beter is dat Lynn of Louise het hier tipt. L & L leef jullie uit in het schrijven van het verhaal bij 'reacties'!!!












Lynn en Louise in 'het oerwoud'
Idyllisch Padova

dat had de barman voor ons gemaakt, schoon he! kunst met koffie

Bedankt voor het superleuke weekend!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai Zita... 'k ben echt kei jaloers!! Ik hoop echt dat ik ooit ergens een weekendje vind waarin ik kan langskomen!!

Hoe veel kost een vliegtuigticket naar Italië en terug eigenlijk? En tot de hoeveelste zit jij daar exact?

Lap eh seg... Met al die examens van 't 1ste,2de en 3de die op een andere dag vallen enzo... Bidden dat ik echt eens kan langskomen hoor!!

'k wacht vol spanning op het verhaal van de rode (bloed?-)vlek...

Groetjes en hou je goed!

Juanita

Anoniem zei

Heej Zita!

Zo te zien is het daar wel mooi in Italië!
Terwijl jij nu daar bent zitten wij hier te stressen met de masters enzo ;)
Amuseer je daar nog, en veel groetjes uit België!

Anne-Sophie

Anoniem zei

Heee pieterken!

Volgend weekend slaapt ge hier bij mij in het ook wondermooie Madrid! Het is hier wel niet zo groot als bij jou denk ik, de madrilenen leven klein, echt piepklein eigenlijk. Er is 1 zetel en mijn bed, maar ik kan wel met 2 in mijn enkelbed eventueel! Ik zal nog es naar alledrie mailen sowieso! Oh ik ga zo content zijn als jullie hier zijn, hoi hou hoi. Ziet er daar superuit jooo

Anoniem zei

dat ziet er weer een heel tof weekendje uit.
en lukken de studies en wanneer moeten we een kaarsje branden voor dat eerste examen?
en..ik heb het pakje van de sint doorgestuurd naar italie