maandag 1 december 2008

Ilse & Silke op bezoek (22/23/24 november)

Het was echt de periode van bezoek de voorbije weekends! Na Lynn en Louise kwamen nu Silke en Ilse op bezoek. We deden ongeveer dezelfde dingen (Venezia, Tiramisu eten, pizza, ...) maar dhet was daarom niet minder leuk hoor! We hebben ons geamuseerd, hier enkele fototjes:


tiramisu!

alle shoppingbags

Ilse en Sile in het park met de sneeuw

Silke en ik

met ons drieen op de hukjes (alles voor een mooie foto he)


ik en Ilse

Hier ging de fotograaf op de knieen om deze prachtige foto te nemen


zelfgemaakte lunch in Venezia


wij met de gondolaar (de gondel nemen is wat te duur, 60 a 80euro, dus dan maar gewoon op de foto he!)


silke en ilse zoeken op de kaart


piazza delle erbe in Padova

het sneeuwt!!!
(heel onverwacht was het dus maandagmorgen aan het sneeuwen... dat gaf voor mij dan toch een beetje een Belgisch gevoel, aangezien het daar al heel de tijd aan het sneeuwen was!)


voor de rest van die week enkele gewone dingen zoals:
gezellig avondje met vrienden en chocomelk met koekjes en Little Britain and Coupling
pizza en aperitivo in Tio Pepe
film van Sex and the city met Ania (we moeten wel nog het einde kijken, want we waren al wat te moe)
groepswerk met Ania afmaken tot laat s'avonds
studeren
naar Firenze voor Marco te zien
Jazz concert in Padova
...

slaapwel iedereen!
buona notte!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Twas zo leuk :-)

Anoniem zei

jan moet silke zijn , ik weet ni waarom daar jan op komt :-)

Anoniem zei

hihi Jan, twas kei leuk!! ik mis je!