woensdag 17 december 2008

Geslaagd examen!!!

gisteren een spannende dag: mijn eerste examen hier in Italië!
Gelukkig is alles goed verlopen, ik heb 27 op 30! ben echt super blij!!!!!!!

Het was wel een beetje en speciaal examen. In de les had de prof enkel de datum en het startuur gezegd, 12u30. We zijn ongeveer met 20tal in die les en ieders ging ongeveer 15min duren.
Ik dacht dus dat het beter was om pas tegen 15u te gaan omdat je anders toch kei lang moet wachten vooraleer het aan je beurt is! Ik kom daar aan, en in de gang niemand te zien... al een klein paniekske. In het lokaal durfde ik niet binnengaan, dus besloot ik om gewoon eventjes te wachten. Na enkele minuutjes kwam er iemand van de les en die ging dat lokaal binnengaan en zag mij en zei 'kom het is binnen te doen', dus ik ga mee naar binnen. Ik verschoot me daar een ongeluk!!! Iedereen zat daar binnen en 1 iemand was zijn examen aan het afleggen. Je moest dus examen afleggen voor iedereen!!! Iedereen hoort wat je antwoord en .... Gewoonweg gek! ik dus ook al helemaal van shit, nu ben ik de enigste die eignelijk 2.5 u te laat is aangekomen op het examen!! Ik wou echt ni graag mijn examen afleggen voor iedereen hoor!

Gelukkig spaarde de prof ons 3 (de buitenlandse studenten) tot laatste. Want de meeste gingen nadat ze aan de beurt waren geweest wel door. Dus op het einde met ons drietjes en de prof.
en het ging wel redelijk goed. het uitleggen in het italiaans was moeilijk maar ik vond het nog wel leuk om zo te doen met veel gebaren en zo een term beginnen te zeggen en proberen uit te spreken en dan de prof die mij verbeterde.
Ongeveer 25% van alles studenten had 30 op 30. In België is het haast onmogelijk om alles op alles te halen, maar hier is dat wel echt de gewoonte. Maar mijn 27 op 30 is helemaal niet slecht hoor: Teresa, het Portughese meisje moet in januari het examen opnieuw afleggen! Dus het is niet zo dat hij mild was met de buitenlandse studenten. Het is een mega eerlijk punt en ik ben er heel trots op want had echt kei hard gestudeerd! :)

Allé kortom ik ben kei gelukkig!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat Zita!!
Ik vind ook dat je dat mega eerlijk punt heel hard verdiend hebt! :)

DOE ZO VERDER ! x

Anoniem zei

Zita!

Super goed gedaan meid!

Nu zal je ff niets van me horen, want 'k ga een weekje skieën. Nog even ontspanning voordat ook ik in de boeken moet vliegen!

Groetjes,

Juanita

Anoniem zei

proficiat super goed gedaan

vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar

groeten
Marjolein

Anoniem zei

Zita,

Heb jij nu nog les of ben je ook aan het 'blokken'?
In ieder geval mega veel succes! Toi toi toi voor je volgende examens! Laat ze daar allemaal mr 'ns een poepje ruiken! :)

Wanneer kom je terug?

Dikke zoen! en ik wens je ng een vrolijk kerstfeest en een spetterend nieuwjaar! :) x

Anoniem zei

Ok, nu wordt het echt wel tijd voor een nieuwe blog ;)