vrijdag 22 augustus 2008

European Night

gisterenavond was super leuk, iedereen kookt iets typisch van zijn land en dan mag iedereen proeven. Veel mensen hadden ook sterke dranken enzo mee van hun land.

De 2e europese avond moeten Robin en ik dus iets maken, maar we weten nog niet goed wat. heeft iemand tips?

vandaag is relax, heb net een ijsje gegeten in de beste van Trieste, heel lekker dus!!
ga nu een simkaart gaan kopen

en ook nog iets mega grappig: er is nog een meisje die Zita noemt hier op de SU! wat een toeval he! er zijn dus 2 Zitas

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Enkele typische Belgische dingen:

Spruiten (mss niet echt nen aanrader...)
Witloof
Asperges
Frietjes!!
Chocolade!!
Bier!!
Brusselse wafels!!

Groetjes

Juanita

Unknown zei

Ja, ik raad ook frietjes aan! :)

Brecht zei

Wat dacht ge van stoemp met worst.. smullen..

Anoniem zei

hier uw mama;waw wat een leuke blog;net terug van de ardennen en koud en regen maar heel leuke groep;het is er blijkbaar heel leuk!!!en leer je ook nog italiaans ,tussendoor?
ik zou dame blanche doen of wafels met slagroom en chocomelk.
robin zie ik wel zitten;is het een leuke jongen?
we gaan nu gaan eten bij het groene huis en morgen komen filip en hilde van brugge(lisa)
wat leuk:2 zita's
kusjs mama trees
kusjes van trees

Anoniem zei

Hihi, uw mama: Robin zie ik wel zitten ;-) Zeer direct! Maar 'k vraag me nu ook idd wel af of het een leuke jongen is!

Anoniem zei

hey Zita!

Mijn voornemen was om elke week een update te houden, wel vandaag de laatste dag of mijn belofte is al verbroken:)

Dat ziet er daar allemaal dik inorde uit, amaai, da weer, da water, de mensen, maja , bij u wist ik zeker dat da allemaal ging meevallen. Veel plezier en weinig italiaans precies :-)

mijn persoonlijke update: veeeeeeeel verbouwen, echt stof overal, alles ligt open, maar de afbraakwerken zijn bijna voorbij en alles wa er dan bijkomt is om het mooier te maken e!
Ondertussen nog wa werken en olympische spelen kijken e. Tia, en de 4x100 meisjes, bijna even goed al de romskippers in Zuid Afrika :-)

en de gemeenschappelijke update: die stel ik nog even uit, kan enkel zeggen dat Jan verjaart is, de blokkers aan het leren zijn, Lynn op congé ff en Aline al geslaagd!!

Nog heel veel plezier daar en tot volgende week, voor update 2!!!

kus

Zita. zei

Silke super leuk dat je me update :) ik had gedacht dat je dat pas ging doen vanaf de 1ste semester! en ik ben kei blij met onze medailles! iedereen was hier al aan het lachen met Belgie dat we nog geen enkele medaille hadden op de olympische spelen!! maar soms moet je wat duidelijker zijn met het nieuws, want ik snapte je zin van de tia niet, omdat ik nog niet wist dat ze medailles hadden. snap je? maar ben echt super blij!! alleen jammer van de jonge rode duivels he!

dikke zoen!

Anoniem zei

Hoii allemaal,
haha grappig, positieve roddels over mijzelf lees ik altijd met veeeeel plezier.

Veel groeten ook aan de mama van zita die echt een goede taak heeft volbracht met de opvoeding van Zita. ;)
Leuke dochter ;)

maar goed, wij gaan koken hier zo, heerlijke kaassaus van zita naar het schijnt, ook americain prepare en hopelijk witloof als we het vinden.

Doeii x