zaterdag 16 augustus 2008

Vertrek

Over exact 12u zit ik op het vliegtuig richting Italië! De vlucht is om 6u40, dus ik moet om 4u thuis vertrekken, veel te vroeg in de ochtend zou ik zo zeggen!
We vliegen met Ryanair naar Treviso, daarna de bus naar het treinstation en daarna de trein naar Triëste. Daar zullen we dan rond de middag arriveren en komen ze ons oppikken.
Inderdaad 'we', want een jongen van België, Robin, gaat naar dezelfde SU! Samen op het vliegtuig en samen de bus en de trein zoeken, dat is allesinds al veel leuker dan alleen he :)


Hier is de planning van de komende weken:
17/08-31/08: Summer University in Triëste
01/09-30/09: Erasmus Intensive Language Course (EILC) at University for Foreigners of Perugia
01/10-... : Erasmus in Padova!

Nu weten jullie al een beetje wat ik allemaal ga uitspoken in Italië!!

11 opmerkingen:

Stijn zei

hey Zita,

Veel succes in Italië!!

groetjes,

Stijn

PS De link naar caperom is verkeerd. Het moet www.caperom.be zijn.

Anoniem zei

Hoi Zita,

ondertussen zijt ge al onderweg, spannend voor je!!
Maak er een fijn jaar van en geniet van de Zuiderse mentaliteit.

Groetjes, jorien

Anoniem zei

hej Zita!!

nu ben je wss al aangekomen in Italië... En schijnt de zon er? Heb je de trein/bus gevonden?

Dikke kus amuseer je maar goed en ik kijk uit nr je vlgde verhaaltje ;P xxx ciao chicka!

Leslie zei

Zita!

Leuk die blog! Hou ons op de hoogte en geniet er daar maar van, hier regent het weer!

Kusjes
Lesl

Anoniem zei

Wie is robin? :p
Gaat die enkel naar die summer university? of ook zo daarna op erasmus?

Lora zei

Dag zita,

zeer veel plezier in Italie en een goede reis !

Liefs Lora
xx

Anoniem zei

Heyy Zita!

Hoe is het daar?
Amuseer je en geniet er van!

Dikke zoen,

Je kotbuurvrouw
Ine

Anoniem zei

hey Zita,

Veel plezier en succes in Italië!!
Ik ben er zeker van de je gaat genieten, het is een bangelijke ervaring die je nooit meer vergeet.

tineke

Anoniem zei

Zita!
Hoe ist daar? Ik wacht ongeduldig op een vervolg! kvertrek donderdag en mijn valies maken blijkt toch een kleine ramp. (vooral dat strijkijzer, maar ik blijf er bij hoor.. )

Dikke dikke kus en have fun skippyyyyy!!
Carmel

Anoniem zei

dag mijn lief zusje,

ik vind u blog echt een goe idee,
blijve poste zou ik zo zeggen.

robin zieter nen knappe uit dus gaan ervoor :p

uwen ooh zo lieve broer
arno x

Anoniem zei

waar is mijn eerste reactie?of verschijnnt niet alles?
jawadde,welke taal moeten we dan tegen marco spreken?
en zo ver!!!