donderdag 21 augustus 2008

Trieste






Trieste is echt super! een kei mooie stad en ook hele vriendelijk Italianen

alle deelnemers van de SU zijn echt kei tof! ik slaap op de kamer met een meisje van Oekraine en met eem Homgaars, Jelena en Dori. en met ons drieen amuseren we ons echt super! heel de groep os eigenlijk kei tof, en er is ook een super grappige homo van Griekenland, die echt meeega homo is!! We hebben al veel gezwommen in de zee, die echt super warm is, ongeveer 25 graden. we zijn ook al een kasteel gaan bezoekn, een BBQ gedaan op strand, een tour door de stad, al Italiaanse les gehad en gaan wandelen in een kloff en gezwommen in een riviertje. maar da was echt super koud, dus eigenlijk heb ik niet echt gezwommen ...

op de fotos: Robin en ik, de zonsondergang van bij de BBQ, het kasteel, Dori en Jelena, Jelena en ik

het is hier kei òooi weer, 30 graden en volle zon

tot later, en bedankt voor de vele reacties en mailtjes!!

x

x

1 opmerking:

Unknown zei

Amai :o! zo leuk allemaal!
ik ben jaloers :)