maandag 25 augustus 2008

Hey men liefste vrienden!!



Robin is inderdaad superleuk, maar ik moet jullie teleurstellen: er is niks tussen ons. en er zal ook niks meer komen want ik heb al een andere jongen ontmoet :p



Zijn naam is Marco en hij is van Firenze. Hij is op deze SU de leraar Italiaans voor de gevorderden, niet voor mij dus :)

hij is 23 (maar ziet er niet zo oud uit). Hij heeft in New York en Finland gewoond toen hij jong was en is nu net afgestudeerd aan LSE in Londen (Louise: cool hé!!). en ik heb wel een foto van hem, maar men usb is nog op de kamer.
en echt alles is super leuk. ik vind het wel grappig dat ik al direct iemand ontmoet heb :)
dus Arno, mama en Juanita zijn jullie ook blij met deze jongen? :)




en voor het typische Belgische eten: wafels is wel heel moeilijk om zelf te maken hier he? ik denk trouwens ook niet dat hier een wafelijzer is...
dus ik denk dat het iets gaat worden als stoemp met wordt en bloemkool en kaassaus ofzo

deze week sliepen we in het huis van 1 van de organisators, dat was een heel groot huis waar ze normaal een deel van verhuren aan toeristen als vakantiehuis en daqarmee is er dus plaats en bedden genoeg voor iedereen van ons. vandaag verhuizen we naar een hostel, maar ik weet nog niet hoe dat gaat zijn want we gaan er pas strax naar toe. ik weet wel al dat we allemaal in dorms slapen (Juanita daar hebben wij alvaring mee he, deze is wel veel groter als degene die wij hadden), 1 voor de jongens en 1 voor de meisjes. vind dat wel een beetje jammer, want onze kamer met 3 (Dori, Helen en ik) was wel heel leuk en nu gaan we met 16 tesamen moeten slapen. maarja dat zal wel meevallen

5 opmerkingen:

Anoniem zei

zita,

snel een foto en extra uitleg :-) en niet over het typische belgische eten!

Anoniem zei

Hej Zita,

Jaja die Marco zal ook wel goedgekeurd zijn hoor ;-). 'k wil hem wel eens op foto zien!

'k had het nog zo gedacht eh, gij gaat daar een lief vinden in Italië en daar mss voor altijd blijven wonen... Nodigt mij dan regelmatig maar eens uit eh!
(OK nee... da zijn nog allemaal wat verzinsels van mij ;-), maar 't zou kunnen eh!

Idd dorms daar hebben we wat ervaring mee, maar 'k ben zeker dat die met 16 nog wel heel goed zal meevallen zenne!

Hier alles OK, Maanrock was niet zooo fantastisch eigenlijk qua groepen, maar ons wel geamuseerd. Je mama en papa tegengekomen die de toren gingen beklimmen, vond ik heel grappig eigenlijk. Zeker omdat die toch al een hele tijd in Mechelen wonen eh!

'k vermoed trouwens dat we vanavond op de vergadering zullen weten of we bij brsf of bvlo blijven. 'k zal je ervan op de hoogte houden!

Amuseer je nog en idd, net zoals Silke wacht ik op de foto's en nog extra verhalen!

Groetjes,

Juanita

Anoniem zei

Heej Zita!

Allé ge hebt chance da ge al direct iemand bent tegengekomen :)
Dan wens ik u dus ni alleen veel succes me de studies maar ook in de liefde!! :):)
En haast u maar met die foto!

xxx
Evelien

Anoniem zei

dag zitaatje
mijn vorige reacties staan ergens tussen de vorige berichten.
arno heeft mij eindelijk eens uitgelegd hoe het werkt.
zal ik ook maar terug naar de italiaanse les trekken zodat ik met marco kan praten want mijn engels stelt ook niet veel voor.
vergeet wel niet te oefenen he, tussen de liefde door.

Leslie zei

Doorsturen die foto, Zita!
Je maakt ons nieuwsgierig!!!

Veel plezier daar en hoe grappig is je mama haar reactie... :-)