donderdag 2 oktober 2008

Padova

eerst en vooral: sorry dat ik jullie zolang verwaarloosd heb... ik had het een beetje te druk om op mijn blog te schrijven... :)

maar zoals jullie zien hebben jullie nu een hele update gedaan over de laatste 2 weken!

nu ben ik in Padova en de stad is echt super mooi en leuk! kei veel winkels en pleintjes en alles

heb een supergoed appartement met 2 italiaanse jongens en 1 italiaans meisje. we hebben een keuken, een grote living, 2 badkamers en ieders onze eigen kamer (want zoals in het vorig bericht verteld is dit echt een grote uitzondering!)


de living, met eettafel
de andere kant van de living, met een zetel die een dubbel bed kan worden, dus jullie moeten allemaal op bezoek komen!!!



ok nu ga ik slapen, want heb morgen les om 8u45. weet wel nog altijd niet of ik die les mag volgen of niet, maar laten we hopen van wel! want het is een heel levendige les met een grappige professor (denk ik toch, de aula lacht veel, maar ik versta bijna niks dusja...) en met veel foto's en filmpjes. het gaat over reclame. vandaag had ik al 2u naar deze les gegaan.

maar was toch wel heel moeilijk... ik verstond niet veel en ja... en heb ook nog geen vrienden hier buiten mijn flatmates dan. in de les zat ik naast 2 meisjes maar die waren precies niet echt geinteresseerd om met mij bevriend te worden :)

dus we zullen wel zien hoe het in de toekomst gaat hier in padova. voorlopig vond ik het in perigia toch veel leuker!! maarja...

dikke zoen aan iedereen!


5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi zita
blij te lezen dat alles daar zo goed verloopt
moet je nu nog eens verhuizen of blijf je daar tot het einde van je verblijf in italië? hier is ook alles goed maar veronderstel dat juanita je op de hoogte houd van al het rope skipping gebeuren! geniet nog van italië en ...
groeten
Marjolein

Carmel zei

Woee Zita,
pff je klasgenootjes die niet geinteresseerd zijn in je geweldige verhalen, ze weten niet wat ze missen ;) Neen, maar serieus je gaat voor je het weet een hele hoop vrienden hebben, en is bij ESN gaan horen hé!
En ik zeg het je, op het openbaar vervoer kom je de meest interessante mensen tegen..

Mijn ritme is hier volledig ontregeld, aargh ik geraak hier pas in slaap tegen een uur of 2, dus daarom mijn late reactie..

ps: En uwe marco met de roos en de champagne, wat een romanticus zeg!!

Amuseer je morgen in de IKEA, er is een geweldige actie: donsdeken + kussen voor maar 20 euro :d ! Hoo voor de finnen is de ikea gelijk den aldi, kweetnie hoe da zit voor de spanjaarden?! dikke zoen en heeel veeel plezier!
xxx

Anoniem zei

spanjaarden!spanjaarden! italianen ja!

Anoniem zei

idd carmelleke da was een grote vergissing zenne ;)
en spijtig genoeg was die actie hier ni in italia en heb ik 40 euro betaaald voor men dons en 10 euro voor men kussen ...
maja het is wel lekker warm en zacht :D

Carmel zei

haaa, sorry! mijn hoofd bleef even haperen bij het posten van de reactie blijkbaar.. excuuseer!