dinsdag 2 september 2008

flatmates

mijn kamer is echt perfect!!! we delen een flat met 4 meisjes.:

Nina van Germany, studeert fashon en is 24

Maggie ook van Germany, studeert law en is 21

Janica van Estonia, studeert French literature en haar leeftijd ben ik vergeten


we hebben een keuken met eettafel, 2 badkamers, en 3 kamers (ik deel een kamer met Janica, wij moeten dan ook veel minder betalen dan de andere 2). en we hebben 2 balkons.

en juist naast ons gebouw is er een supermarket en wat andere shops. en naar de univ en het centrum is het 5 a 10 min wandelen.


alles is dus super goed, de meisjes zijn echt leuk!


hieronder een foto van de laatste collectie van Nina, toch echt megasjiek he!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ok, 'k had dus de juiste jongen voor. 'k was nog aan het twijfelen of jullie al echt een koppeltje waren want dat was vond ik niet helemaal duidelijk. Uit je verhalen nu leid ik af dat dat precies toch het geval is!

Je flat lijkt me inderdaad leuk en hopelijk vallen de meisjes echt mee! Die kleding is ook echt wel sjik, al zo'n echte ontwerpster dus.

Hopelijk zal je de komende maand veel Italiaans leren, maar jou kennende zal je er wel voor gaan zeker eh!

Zoooo raar is dat ook niet eh dat je die Maarten nog nooit hebt gezien, Mechelen is groot eh Zita!!

Denk jij eraan om je adressen eens door te geven? En laat dan ook weten wanneer je waar bent eh!

Ga je Marco de komende dagen of weken nog regelmatig kunnen zien? Of maar heel soms? Toch allemaal wat spannend! ;-)

Groetjes en veel plezier!

Juanita

Anoniem zei

Joehoee Zita!

Ik lees hier dat alles daar precies dik in orde is he, super!
En dan meteen touche zeg, het kan niet op :)! Ik ben blij voor je!
Ik hoop dat alles daar vlot zal blijven verlopen maar daar twijfel ik niet aan. Geniet van de ervaring en de zon!
Ik ga bijna hetzelfde doen, ik vertrek overmorgen naar Frankrijk, jipiee! :)

ZOEN!

Evi

Anoniem zei

hier ben ik weer;woensdag 7u30 aan het onthaal.
Jawadde,het is daar precies allemaal super!!We zijn heel blij voor jou en geniet er maar van ,na de studies.
mMoeten we geen boek opsturen om vlugger italiaans te spreken want dat is toch echt de bedoeling.
Marco ziet er een heel toffe jongen uit en jullie zijn een mooi koppeltje.En..heel gelukkig?verliefde kriebels?
Is dat nu je definitieve kamer of verhuis je nog eens?
en hoeveel betaal je nu?
Nog één keer slapen en dan vertrekt papa.
Hij is al een week met al zijn administratie bezig!!!!
Gisteren is er een nieuwe jongen geweest Koen ,voor nummer 11 want die estlanders vertrekken 1 november.Sympathieke jongen.
Hoe heet Maarten met zijn familienaam?
en is Marco daar nu ook?
kusjes en knuffel mama en papa en co(arno is goed begonnen maar ze zijn met 33!!!)

Anoniem zei

moet daar geen postnummer voor?Perugia?
en weet marco nieks om te skieen;wel iets dat met de auto gemakkelijk te bereiken is uit Belgie(via zwitserse grens)

Zita. zei

Juanita het adres staat vanboven op men blog. de postcode weet ik niet, het zal wel aankomen denk ik! want in de brief van de univ stond ook gewoon Perugia zonder postcode, en ik heb gezocht op google en ik vond er allemaal verschillende dus geen is beter denk ik.