maandag 8 september 2008

Jaanika, ik, Maggy en Nina
ik en Maggy :)
parlare Italiano

2 opmerkingen:

Anoniem zei

't lijkt me dat dat wel leuke meisjes zijn waar ge goed onozel mee kunt doen enzo ;-)!

Amuseer je eh!

We hebben trouwens iemand gevonden die mss 1 of 2 keer op de week training gaat geven aan ons. 't is niemand uit de rope skipping, maar zo'n personal trainer. Hij gaat vanavond naar de senioren training komen kijken. Daarna zal hij zeker al tot en met Kerstmis wsl training komen geven als proefperiode, en dan bekijken we het nog verder. Toch al een beetje goed nieuws eh!!

Anoniem zei

Zita!!!!!

Had eergisteren bijna een ticket geboekt. 5 Euro en ik stond bij u, maar Lynn was weg en ik kon dat niet alleen beslissen. Maarja, vanaf nu hou ik de promoties in de gaten! Ik ben klaar nu om naar Tunesie te vertrekken!! Kijkt eens rond 11u, dan zal ik in de buurt van italie ergens in de lucht hangen als ik daar al passeer!
In de tussentijd, nog heel veel plezier!!
Skypen kon ik niet, ik was niet thuis dus... Alleszins merci voor het smsje! Nu kan ik ook wa italiaan!s
dikke kus